1er Dia de les Papallones

Del dissabte 01 de juny de 2013 al diumenge 16 de juny de 2013

Aquest any podeu gaudir amb la programació de diferents itineraris guiats per observar papallones a tot Catalunya i d'altres activitats, com xerrades, titelles...

Itineraris

• Es Grau (1 de juny)
  • Desembocadura riu Gaià (1 de juny)
  • Barcelona, dins del PN de Collserola (2 de juny)
  • Pla dels Capellans, Mataró (8 de juny)
  • Escaló, PN de l'Alt Pirineu (8 de juny)
  • Vall de Bianya (8 de juny)
  • Freginals, Serra del Montsià (8 de juny)
  • Fontllebrera (8 de juny)
  • Sant Celoni (8 de juny)
  • Berga (9 de juny)
  • Reserva Natural de Sebes-Flix (9 de juny)
  • El Castell, Sallent (9 de juny)
  • Vallgorguina (9 de juny)
  • Beuda (9 de juny)
  • Llobera, Solsona (9 de juny)
  • La Tancada, Amposta (9 de juny)
  • Montcada i Reixac (9 de juny)
  • Vielha-Betren (9 de juny)
  • Santa Maria de Palautordera (15 de juny)
  • Marata (16 de juny)
  • Serra de l'Obac (16 de juny)
  • Turó de Baldiri, Alella (16 de juny)
  • Planoles, veïnat de can Fosses (16 de juny)

• Titelles "Els petits més grans" al Museu Ciències Granollers (1 i 9 de juny)
  • Com parlen les papallones? Taller per a famílies amb infants de 4 a 6 anys al Jardí Botànic de Barcelona (1 de juny)
  • Visita guiada a la Casa de les Papallones de Planoles (visites concertades d'abril a octubre)
  • Conferència “Les papallones de la Serralada de Marina” al Centre de documentació de la Serralada de Marina (5 de juny)
  • Conferència "Què és el monitoratge de papallones i perquè serveix" a l'Ateneu Rocaus de Sallent (9 de juny)
  • Visita autoguiada al jardí de papallones de Can Coll al PN de Collserola (9 de juny)
  • Taula informativa: papallones de Collserola. Mostra de publicacions del Parc i recull de llibres i contes de papallones al Centre d'informació del PN de Collserola (2 i 9 de juny)

Per més detalls vegeu el programa adjunt.