2n Dia de les Papallones

• del 17 Maig 2014 al 14 Juny 2014
  • tipus: ACTIVITAT
  • FAMILIAR
  • Museu de Ciències Naturals de Granollers (edifici La Tela)

Enguany és el segon any que celebrem el Dia de les Papallones. Aquesta activitat ens ajudarà a difondre més el món de les papallones i diferents institucions de Catalunya que hi treballen, i, sobretot, ens ajudarà a donar a conèixer la feina que fan els col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya (CBMS).

L’activitat estrella consistirà a fer un itinerari guiat per un dels col·laboradors del CBMS, però al programa també recollim diferents activitats relacionades amb les papallones que realitzen altres institucions i col·lectius, tot pensat perquè pugueu participar en aquella que més us agradi i així poder gaudir del segon Dia de les Papallones!