30 anys del Museu de Ciències Naturals de Granollers

Dissabte, 17 de juny de 2017

El Museu de Ciències Naturals de Granollers, la Tela, celebra 30 anys

El Museu de Ciències Naturals de Granollers us convida a celebrar els seus 30 anys aquest dissabte dia 17 de juny.

Amb motiu de la celebració del 30è aniversari s’inaugurarà la Biblioteca i aula d’estudi Antoni Jonch a la primera planta de l’edifici Pius Anfres o la Tela.
Tot acompanyats del concert So de la  natura, selecció d’enregistraments sonors d’Àfrica realitzats per Eloisa Matheu, i que podrem escoltar en el Jardí del Museu mentre us convidem a una copa de vi.

Localitats (2)