36a Fira de les Herbes de Maig

Dissabte, 26 de maig de 2018

Catàleg de les plantes d’ús medicinal més freqüents. Descripció dels seus usos més corrents i de les seves propietats medicinals. Es tracta de la mostra de plantes medicinals del Museu que ha estat presentada tant en la programació temporal a la Tela, com cada any en la Fira de les Herbes de Maig de la Porxada que organitza l’Associació de Veïns de Granollers Centre. Aquesta mostra ens presenta d’una forma molt visual les plantes més corrents en la medicina popular.

L'exposició a l'entorn de la 36a Fira de les Herbes de Maig organitzada per l'Associació de Veïns de Granollers Centre. venda de plantes, productes naturals i verdures ecològiques. Concurs "Endevina per la seva olor quines són aquestes plantes".

DataDissabte, 26 de maig de 2018
Lloc de trobadaPlaça de la Porxada, Granollers
AdreçaPlaça de la Porxada, Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Les plantes presentades són: alfàbrega, borratja, camamilla, cap d’ase, ceba, dent de lleó, espernallac, espígol, eucaliptus, farigola, fonoll, ginebró, julivert, llorer, malva, marialluïsa, menta, orenga, ortiga, pericó, romaní, rosella, ruda, sajolida, sàlvia, saüc, til·ler, valeriana.