5è Dia de les Papallones a Marata

Dissabte, 20 de maig de 2017

Aquest any podeu gaudir amb la programació de diferents itineraris guiats per observar papallones a tot Catalunya. Aquesta és una de les sortides possibles.

L’activitat consistirà en fer un itinerari guiat per un dels col·laboradors del CBMS, en aquest cas a l'entorn de Marata i Corró d'Amunt, a les Franqueses del Vallès, i fer una repassada a la fauna de papallones diürnes d'aquesta localitat.

DataDissabte, 20 de maig de 2017
Lloc de trobadaAparcament del casal cultural de Marata
AdreçaCasal cultural de Marata
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Lloc i hora de trobada: a les 10 del matí a la zona d’aparcament del Casal de Marata, les Franqueses del Vallès.
Cal portar esmorzar, calçat còmode per caminar i roba del temps. Sortida matinal. SESSIÓ ESPECIAL AMB INTERPRETACIÓ EN LSC (Llengua de Signes Catalana)

Inscripcions obertes un mes abans de la data de la sortida.

Inscripció 93 8709651

Sortida guiada per Toni Arrizabalaga (Museu de Ciències Naturals de Granollers, CBMS)