6è Dia de les Papallones a Barcelona i Montcada i Reixac

Del dissabte 09 de juny de 2018 al diumenge 10 de juny de 2018

Enguany és el sisè any que celebrem el Dia de les Papallones. Aquesta activitat ens ajudarà a difondre més el món de les papallones i diferents institucions de Catalunya que hi treballen, i, sobretot, ens ajudarà a donar a conèixer la feina que fan els col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya (CBMS).

L’activitat estrella consistirà a fer un itinerari guiat per un dels col·laboradors del CBMS, però al programa també recollim diferents activitats relacionades amb les papallones que realitzen altres institucions i col·lectius, tot pensat perquè pugueu participar en aquella que més us agradi i així poder gaudir del sisè Dia de les Papallones!

DataDel dissabte 09 de juny de 2018 al diumenge 10 de juny de 2018
Lloc de trobadaRiu Besòs a Montcada i Reixac
AdreçaRiu Besòs a Montcada i Reixac
ContacteJuli Mauri i Marta Laparra

Activitat
9 de juny a les 13h10: Xerrada sobre el programa de seguiment de les papallones diürnes a Catalunya en el marc del festival de la ciència de Barcelona, al Parc de la Ciutadella.

10 de juny a les 10h: Sortida per conèixer les papallones diürnes per als socis del Zoo de Barcelona (màxim 25 persones), a Montcada i Reixac, entre el riu Besòs i la Serra de Marina.

Inscripcions: per a la sortida del dia 10, activitat exclusiva per als socis Zoo BCN
Preu: 2 euros