6è Dia de les Papallones a Can Coll

Dissabte, 26 de maig de 2018

Enguany és el sisè any que celebrem el Dia de les Papallones. Aquesta activitat ens ajudarà a difondre més el món de les papallones i diferents institucions de Catalunya que hi treballen, i, sobretot, ens ajudarà a donar a conèixer la feina que fan els col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya (CBMS).

L’activitat estrella consistirà a fer un itinerari guiat per un dels col·laboradors del CBMS, però al programa també recollim diferents activitats relacionades amb les papallones que realitzen altres institucions i col·lectius, tot pensat perquè pugueu participar en aquella que més us agradi i així poder gaudir del sisè Dia de les Papallones!

DataDissabte, 26 de maig de 2018
Lloc de trobadaMasia Can Coll (Parc de Collserola)
AdreçaCtra. de Cerdanyola a Horta, Km. 2, Cerdanyola del Vallès
ContacteParc Natural de Collserola
Mailci@parccollserola.net

Punt de trobada: Centre d’Educació Ambiental Can Coll
Inscripció
: 932 803 552
Preu: Gratuït
Cal portar roba adecuada per caminar, aigua, barret, binocles, calçat per caminar, etc.

Altres activitats:
Diumenges 27 de maig i 3 de juny,
al Punt d’informació de la masia de Can Coll
i al Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola. Centre d’Informació.
Visites autoguiades al Jardí de les Papallones de Can Coll.
Taula informativa sobre papallones a Collserola. Mostra de publicacions del Parc: Guia de natura; CD papallones; Tríptic “Com fer una jardí per a les papallones”; Recull de llibres i contes de papallones.
Tallers de manualitats autoguiats.