6è Dia de les Papallones a la vall de l'Ingla, Cerdanya

Dissabte, 30 de juny de 2018

Enguany és el sisè any que celebrem el Dia de les Papallones. Aquesta activitat ens ajudarà a difondre més el món de les papallones i diferents institucions de Catalunya que hi treballen, i, sobretot, ens ajudarà a donar a conèixer la feina que fan els col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya (CBMS).

L’activitat estrella consistirà a fer un itinerari guiat per un dels col·laboradors del CBMS, però al programa també recollim diferents activitats relacionades amb les papallones que realitzen altres institucions i col·lectius, tot pensat perquè pugueu participar en aquella que més us agradi i així poder gaudir del sisè Dia de les Papallones!

DataDissabte, 30 de juny de 2018
Lloc de trobadaTalló. Oficina d'informació - Parc Natural del Cadí-Moixeró.
AdreçaOficina d'informació - Parc Natural del Cadí-Moixeró. Camí Talló, 5, 25721 Bellver de Cerdanya
ContacteJordi Dantart i Josep Monterde

Lloc i hora de trobada: a les 11 h del matí a l'