6è Dia de les Papallones a Savassona

Dissabte, 26 de maig de 2018

Enguany és el sisè any que celebrem el Dia de les Papallones. Aquesta activitat ens ajudarà a difondre més el món de les papallones i diferents institucions de Catalunya que hi treballen, i, sobretot, ens ajudarà a donar a conèixer la feina que fan els col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya (CBMS).

L’activitat estrella consistirà a fer un itinerari guiat per un dels col·laboradors del CBMS, però al programa també recollim diferents activitats relacionades amb les papallones que realitzen altres institucions i col·lectius, tot pensat perquè pugueu participar en aquella que més us agradi i així poder gaudir del sisè Dia de les Papallones!

DataDissabte, 26 de maig de 2018
Lloc de trobadaPla de Savassona
AdreçaCarr. de Casserres Tavèrnoles, Barcelona 08519
ContacteMuseu del Ter
Mailinfo@museudelter.cat

Inscripció: Cal inscripció prèvia per mitjà dels correus electrònics info@museudelter.cat o al telèfon 93 851 51 76 (Museu del Ter) especificant nom, cognoms i DNI de les persones participants.
Punt de trobada: Pla de Savassona
Preu: activitat gratuïta
Altres: Els desplaçaments es fan de manera particular i per compte propi.
Les activitats únicament estan cobertes per l’assegurança de Responsabilitat Civil de l’organització. La resta de successos que es puguin esdevenir no tenen cobertura.
Cal dur roba adecuada per caminar, aigua, barret, binocles, guies de camp, caçapapallones, etc.
Aquells que es vulguin quedar tot el dia existeix l’opció de quedar-se a dinar  al mateix pla de Savassona. Preu tiquet: 12 € (inscripcions el dijous previ a la sortida).
Organitzadors: Grup de Naturalistes d’Osona – ICHN ; Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu del Ter ; Espai Natural de les Guilleries-Savassona