6è Dia de les Papallones al Parc del Turonet

Diumenge, 27 de maig de 2018

Enguany és el sisè any que celebrem el Dia de les Papallones. Aquesta activitat ens ajudarà a difondre més el món de les papallones i diferents institucions de Catalunya que hi treballen, i, sobretot, ens ajudarà a donar a conèixer la feina que fan els col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya (CBMS).

L’activitat estrella consistirà a fer un itinerari guiat per un dels col·laboradors del CBMS, però al programa també recollim diferents activitats relacionades amb les papallones que realitzen altres institucions i col·lectius, tot pensat perquè pugueu participar en aquella que més us agradi i així poder gaudir del sisè Dia de les Papallones!

DataDiumenge, 27 de maig de 2018
Lloc de trobadaParc del Turonet
AdreçaParc del Turonet
ContacteMuseu Blau
Telèfon932566002; 932562220
Mailactivmuseuciencies@bcn.cat

Inscripció: activmuseuciencies@bcn.cat; 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Punt de trobada: Parc del Turonet
Preu: activitat gratuïta
Altres: El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat
Col·laboradors: Ajuntament de Cerdanyola del Vallès,
Participen:
Argelaga, Serveis Ambientals S.L. i Centre Mediambiental L’Arrel
Organització: Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.