6è Dia de les Papallones als estanys de Can Jordà (Garrotxa)

Dissabte, 02 de juny de 2018

Enguany és el sisè any que celebrem el Dia de les Papallones. Aquesta activitat ens ajudarà a difondre més el món de les papallones i diferents institucions de Catalunya que hi treballen, i, sobretot, ens ajudarà a donar a conèixer la feina que fan els col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya (CBMS).

L’activitat estrella consistirà a fer un itinerari guiat per un dels col·laboradors del CBMS, però al programa també recollim diferents activitats relacionades amb les papallones que realitzen altres institucions i col·lectius, tot pensat perquè pugueu participar en aquella que més us agradi i així poder gaudir del sisè Dia de les Papallones!

DataDissabte, 02 de juny de 2018
Lloc de trobadaSanta Pau Garrotxa
AdreçaEstanys de Can Jordà Santa Pau Garrotxa
Contactelimnos@limnos.org

Activitat programada en el marc del curs d'identificació de papallones diurnes organitzat per Limnos i el Museu Darder del 24 d'abril al 16 de juny.
El curs consta de 4 sessions pràctiques i una de teòrica amb l’objectiu d’identificar les espècies de papallones del nostre país. Les sortides seran a les llacunes de Can Morgat a Porqueres, al Montgrí, als estanys d’en Jordà a la Garrotxa i als Aiguamolls de l’Empordà. El preu és de 20 euros, la meitat pels socis de Limnos i està organitzat per Limnos i el Museu Darder de Banyoles.