6è Dia de les Papallonesa Montcada i Reixac. Casa de les Aigües

Diumenge, 27 de maig de 2018

Enguany és el sisè any que celebrem el Dia de les Papallones. Aquesta activitat ens ajudarà a difondre més el món de les papallones i diferents institucions de Catalunya que hi treballen, i, sobretot, ens ajudarà a donar a conèixer la feina que fan els col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya (CBMS).

L’activitat estrella consistirà a fer un itinerari guiat per un dels col·laboradors del CBMS, però al programa també recollim diferents activitats relacionades amb les papallones que realitzen altres institucions i col·lectius, tot pensat perquè pugueu participar en aquella que més us agradi i així poder gaudir del sisè Dia de les Papallones!

DataDiumenge, 27 de maig de 2018
Lloc de trobadaCasa de les Aigües, Montcada i Reixach
AdreçaAvinguda de la Ribera s/n, 08110 Montcada i Reixac

Inscripció: activitats@acer-associacio.org; 935 651 122.
A l'hora de fer la inscripció faciliteu un telèfon de contacte per a qualsevol canvi d'última hora.
Les reserves es faran per rigorós ordre d’inscripció i finalitzaran un cop reservades les places existents.

Punt de trobada: Parc de les Aigües - 08110 Montcada i Reixac - Barcelona (Catalunya)
Activitat: Itinerari guiat per donar a conèixer les papallones més rellevants i la seva importància.

Els participants posaran en pràctica les tècniques de seguiment i identificació de papallones diürnes. Es completarà l'activitat amb un taller de manualitats.

Altres:
Porteu roba i calçat còmode, també aigua per beure.
Activitat recomanada per majors de 10 anys.
Activitat inclosa dins de la Setmana de la Natura

Recordeu! Les reserves s'han de fer trucant al 93 870 96 51 de 9 a 14 h i de 16 a 19 h