7è Dia de les Papallones, Can Coll

Diumenge, 26 de maig de 2019

Enguany és el setè any que celebrem el Dia de les Papallones.

Aquestes jornades ens ajuden a difondre el món de les papallones i diferents institucions de Catalunya que hi treballen, i, sobretot, ens ajuda a donar a conèixer la feina que fan els col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya (CBMS).

Les activitats que volem destacar són els itineraris guiats per un dels col·laboradors del CBMS, però al programa també inclou diferents activitats relacionades amb les papallones que realitzen altres institucions i col·lectius, així poder participar en aquella que més us agradi i gaudir del setè Dia de les Papallones!

DataDiumenge, 26 de maig de 2019
Lloc de trobadaMasia Can Coll (Parc de Collserola)
AdreçaCtra. de Cerdanyola a Horta, Km. 2, Cerdanyola del Vallès
ContacteParc Natural de Collserola
Mailci@parccollserola.net

Visites autoguiades al Jardí de les Papallones de Can Coll, taula informativa sobre papallones de Collserola, mostra publicacions del parc més tallers de manualitats autoguiats. No cal inscripció prèvia.