7è Dia de les Papallones, Vall de Soldeu (Andorra)

Diumenge, 07 de juliol de 2019

Enguany és el setè any que celebrem el Dia de les Papallones.

Aquestes jornades ens ajuden a difondre el món de les papallones i diferents institucions de Catalunya que hi treballen, i, sobretot, ens ajuda a donar a conèixer la feina que fan els col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya (CBMS).

Les activitats que volem destacar són els itineraris guiats per un dels col·laboradors del CBMS, però al programa també inclou diferents activitats relacionades amb les papallones que realitzen altres institucions i col·lectius, així poder participar en aquella que més us agradi i gaudir del setè Dia de les Papallones!

DataDiumenge, 07 de juliol de 2019
Lloc de trobadaAparcament Hotel Peretol
AdreçaCamí del pont Capigol, Andorra
Telèfon+376742630
Mailcenma@iea.ad

L’activitat s’iniciarà a les 10h del matí des del camí del pont de Capigol a l’aparcament al costat de l’hotel Peretol a la vall de Soldeu. Es farà un recorregut que transcorrerà per diferents hàbitats del fons de vall, recorrent hàbitats de prats i zones de boscos de pi negre.  L’activitat finalitzarà cap a les 14h aproximadament.

L’objectiu d'aquesta sortida és conèixer la diversitat i la biologia de les papallones més habituals de les parts altes d’Andorra. La sortida anirà a càrrec dels investigadors del CENMA i dels assessors del projecte de seguiment de papallones d’Andorra (BMSAnd).

L'activitat és gratuïta però requereix inscripció prèvia. Per apuntar-se cal posar-se en contacte amb el CENMA per correu electrònic a cenma@iea.ad o per telèfon al (+376) 742 630.