7è Dia de les Papallones, Vic

Dissabte, 29 de juny de 2019

Enguany és el setè any que celebrem el Dia de les Papallones.

Aquestes jornades ens ajuden a difondre el món de les papallones i diferents institucions de Catalunya que hi treballen, i, sobretot, ens ajuda a donar a conèixer la feina que fan els col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya (CBMS).

Les activitats que volem destacar són els itineraris guiats per un dels col·laboradors del CBMS, però al programa també inclou diferents activitats relacionades amb les papallones que realitzen altres institucions i col·lectius, així poder participar en aquella que més us agradi i gaudir del setè Dia de les Papallones!

DataDissabte, 29 de juny de 2019
Lloc de trobadaUniversitat de Vic. Campus de la Torre dels Frares
AdreçaCarrer de la Laura, 13 Vic
Contactewww.museudelter.cat
Mailinfo@museudelter.cat

En aquesta sortida es visitarà una àrea de gran diversitat d'espècies, que permetrà conèixer les principals famílies de papallones diürnes i el cicle vital d'un bon nombre d'espècies.

Es recomana portar calçat còmode per caminar.

La participació a la sortida és gratüita però cal inscripció prèvia al web www.museudelter.cat, a l'adreça electrònica info@museudelter.cat o al telèfon 93 851 51 76 especificant nom, cognoms i DNI de les persones participants.

Els desplaçaments es faran de manera particular i per compte propi.