8è Dia de les Papallones - Marata

Dimecres, 15 de juliol de 2020

Enguany és el vuitè any que celebrem el Dia de les Papallones.

Aquestes jornades ens ajuden a difondre el món de les papallones i diferents institucions de Catalunya que hi treballen, i, sobretot, ens ajuda a donar a conèixer la feina que fan els col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya (CBMS).

Les activitats que volem destacar són els itineraris guiats per un dels col·laboradors del CBMS, però al programa també inclou diferents activitats relacionades amb les papallones que realitzen altres institucions i col·lectius, així poder participar en aquella que més us agradi i gaudir del vuitè Dia de les Papallones!

DataDimecres, 15 de juliol de 2020
Lloc de trobadaAparcament del casal cultural de Marata
AdreçaCasal cultural de Marata
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Guia de l'activitat: Toni Arrizabalaga
Reserva:
93 870 96 51 (de 9 a 14 h, excepte dissabtes, i de 16 a 19 h, excepte diumenges)
Punt de trobada: Aparcament de Marata
Preu: activitat gratuïta, cal inscripció prèvia, places limitades a 20.
Altres:  Cal dur roba adequada per caminar, aigua, barret, binocles, etc