A la recerca de la rata esquirolera

Dissabte, 01 d'octubre de 2016

La rata esquirolera, o liró gris, és un animal petit i discret propi de les boscúries caducifòlies septentrionals. Descobrirem el seu hàbitat i potser en podrem veure. Sortida organitzada amb el Museu de Ciències Naturals de Granollers La Tela, dins el seu programa de seguiment.

Recorregut breu per la carena del Montnegre.

DataDissabte, 01 d'octubre de 2016
Lloc de trobadaAjuntament de Sant Iscle de Vallalta
Adreçacarrer de les Escoles, 2
ContacteEscola de Natura el Corredor
Telèfon937955405
Mailenc@pangea.org

Lloc de trobada: Ajuntament de Sant Iscle de Vallalta Desplaçament en vehicles particulars fins a la Casa Nova de Maspons (6 km)

Organizador: Escola de Natura del Corredor

Telèfon: 934 727 670 i 938 679 452

A/e: p.montnegre@diba.cat

Preu: Adults, 3 euros; menors, entre sis i dotze anys, 2 euros; . 10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals.

No cal inscripció prèvia.

Requisits activitat: cal dur calçat còmode per caminar i cantimplora amb aigua.

Si el temps no permet fer l'activitat en bones condicions, s'anul·larà la sortida.