ACTE D’HOMENATGE A ETERN VERDAGUER

Divendres, 09 d'octubre de 2015

Divendres, 9 d’octubre de 2015, a 2/4 de 7 de la tarda.

Plaça de la Porxada, Granollers

En el cinquè aniversari del traspàs de l'Etern Verdaguer creiem que és de justícia fer-li un homenatge.
Aquest reconeixement, que també fem extensible a tots els hortolans i hortolanes que han conservat, com ell, llavors locals i maneres de fer tradicionals, constarà del passi del documental de Guillem Rodri Etern per sempre  i l'entrega als assistents d'un hortolari fet per l'Etern amb textos biogràfics escrits per persones que el van conèixer.