Aventura entomològica a la selva peruana

Del dilluns 28 de juny de 2010 al diumenge 31 d'octubre de 2010

Biodiversitat en insectes a l’Amazònia. Col•lecció Joan Condal.
Exposició i reportatge d’una aventura entomològica a la selva peruana. L’exposició mostra, mitjançant el material recol•lectat i d’altre seleccionat de diferents parts del món, la biodiversitat en insectes de l’Amazònia centrada principalment en les papallones.

Més de 1000 insectes exposats, on podrem admirar formigues com les agressives insules i la gegant amazònica; espectaculars libèl•lules, les papallones més grans del món i algunes de les més boniques; també s’inclouen aranyes com les espectaculars taràntules.

Podrem visitar l’exposició amb diferents enfocs temàtics. La biodiversitat, l’aventura a la selva, la destrucció de la selva i de les ètnies que les habiten, l’estudi dels artròpodes