Canvi global i ecosistemes marins

Divendres, 27 d'abril de 2012

El GOT organitza amb la col·laboració del Museu de Ciències Naturals de Granollers aquesta xerrada a càrrec de Marta Estrada i Miyares. La influència del canvi climàtic en els sistemes marins.

DataDivendres, 27 d'abril de 2012
Lloc de trobadaBiblioteca de santa Eulàlia de Ronçana
AdreçaSanta Eulàlia de Ronçana
ContacteGrup Ornitologia del Tenes
Mailgotornitologia@gmail.com

Marta Estrada és llicenciada en Biologia  i en Medicina i doctora en Biologia. És professora de Investigació a l’Institut de Ciències del Mar de Barcelona (CSIC) i responsable d'un Grup de Recerca Consolidat de la Generalitat de Catalunya. La seva recerca se centra en l'ecologia del fitoplàncton marí i les interacions entre física i biologia en l’ecosistema pelàgic.