Carles Vives: exposició de ceràmica per a bonsai.

Del divendres 11 d'octubre de 2013 al diumenge 13 d'octubre de 2013

Carles Vives, Barcelona 1957
1.975-1.981 Cursa estudis de ceràmica a l'Escola Massana de Barcelona.
1978 Posa en funcionament un antic taller de ceràmica amb el seu forn de llenya a les Franqueses del Vallès, el qual es convertirà en el seu primer taller.
1.982 Inicia una etapa nova i es trasllada a Canovelles, en un espai més gran que li dóna possibilitats d'ampliar els seus coneixements i incorporar altres materials per al seu treball habitual i personal.
2010 A principis d' agost del mateix any retorna a la mateixa població d'origen, i situat en plena natura obre el seu darrer estudi/taller per continuar treballant en la seva obra.
Ha participat en nombroses exposicions tant nacionals com internacionals, ha obtingut premis i reconeixements amb les seves obres, entre altres: Diploma de Mestre Artesà en l'ofici de Ceramista de la Generalitat, l’any 2004; Menció d’Honor en la IX Biennal Internacional de Aveiro, Portugal; admès a l’Académie Internationale de la Céramique,IAC Ginebra (Suïssa).