Club de lectura de ciències naturals Taxonomia - tercera sessió

Dijous, 19 de desembre de 2019

Ciències naturals i literatura, escriptors i científics, natura i llibres, dos mons en aparença diferents però en realitat propers.

En aquest club de lectura ens endinsarem en el punt de trobada d'aquests mons per explorar les seves interaccions i relacions, explorarem el passat, present i (possible) futur de la natura i el seu estudi.

El passat amb una novel·la sobre les exploracions de Humboldt i Bonpland i les cavil·lacions de Gauss; el present amb l'apassionant narració d'un any d'investigació en el mateix bosc i en la mateixa pedra; i el possible futur amb una novel·la política, però també científica i futurista en la qual les salamandres planten cara a la humanitat.

Dijous 19 de desembre, a les 19h

La guerra de les salamandres, de Karel Capek. Amb Laura Valls, biòloga.

DataDijous, 19 de desembre de 2019
Hora19:00
Lloc de trobadaBiblioteca Antoni Jonch del Museu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaPalaudàries, 102. Jardins Antoni Jonch Cuspinera - 08402 Granollers
ContacteBiblioteca Antoni Jonch
Mailbiblioteca@museugranollersciencies.org
  • El club s'estructura en blocs monogràfics de tres sessions i cadascun tracta temes independents.
  • Les sessions del club estan dinamitzades per Miquel Carandell, Antoni Arrizabalaga i Laura Valls, biòlegs.
  • Les sessions són dijous al mes, a les 19h, a la Biblioteca del Museu de Ciències Naturals.
  • Cada mes cal recollir el llibre de la sessió a la biblioteca Can Pedrals i tornar-lo a la mateixa biblioteca després de la sessió.

Activitat gratuïta. Places limitades.

Inscripcions a la biblioteca i a www.granollers.cat/inscripcionsbiblioteques