Club de Lectura Taxonomia: Encara no és tard

Dijous, 26 de març de 2020

Ciències naturals i literatura, escriptors i científics, natura i llibres, dos mons en aparença diferents però en realitat propers. En aquest club de lectura ens endinsarem en el punt de trobada d’aquests mons per explorar les seves interaccions i relacions.

Cinquena Sessió del Club:

Dijous 26 de març de 2020, a les 19h.

Encara no és tard, d'Andreu Escrivà.

Amb Èlia Montagud Blas, llicenciada en Biologia i en Geografia.

La sessió es realitza a la Biblioteca del Museu de Ciències Naturals.

DataDijous, 26 de març de 2020
Hora19:00
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

El club s'estructura en blocs monogràfics de tres sessions i cadascun tracta temes independents.

Les sessions són dijous al mes, a les 19h, a la Biblioteca del Museu de Ciències Naturals.

Cada mes cal recollir el llibre de la sessió a la biblioteca Can Pedrals i tornar-lo a la mateixa biblioteca després de la sessió.