Com afecta el canvi climàtic els nostres ecosistemes? L'exemple de les papallones

Divendres, 22 de juny de 2012

El GOT organitza amb la col·laboració del Museu de Ciències Naturals de Granollers aquesta xerrada a càrrec de Constantí Stefanescu Bonet. La influència del canvi climàtic en les papallones.

DataDivendres, 22 de juny de 2012
Lloc de trobadaBiblioteca de santa Eulàlia de Ronçana
AdreçaSanta Eulàlia de Ronçana
ContacteGrup Ornitologia del Tenes
Mailgotornitologia@gmail.com

Encara que el canvi climàtic és un fet incontestable, tot just ara es comença a entendre de quina manera està afectant les plantes i els animals. En aquesta xerrada es comentaran algunes de les respostes més clares, a partir dels resultats del programa de seguiment de les papallones catalanes. Les papallones exemplifiquen un fenomen que està modificant els nostres ecosistemes i que pot tenir conseqüències gens menyspreables en un futur no massa llunyà.