Conferència: coneguem el liró gris.

• 19 Desembre 2013
  • tipus: ACTIVITAT
  • Museu de Ciències Naturals de Granollers
SESSIONS I RESERVES
Carregant sessions, espera si us plau...
- Les reserves s'obren 30 dies abans de la data de l'activitat
- Més informació a  info@mcng.cat

A càrrec de Lídia Freixas. Malgrat que el liró gris és una espècie present a la nostra fauna i a la cultura popular catalana, el seu caràcter reservat d’hàbits nocturns i arborícoles fan que el contacte directe i el coneixement d’aquesta espècie a Catalunya sigui força escàs i sovint confús. La manca d’estudis sobre aquest petit mamífer al nostre país era pràcticament nul fins fa uns escassos 10 anys, quan el Museu de Ciències Naturals de Granollers, juntament amb la Diputació de Barcelona, van impulsar l’any 2004 el primer estudi i seguiment de la Península Ibèrica mitjançant caixes niu específiques per aquest peculiar rosegador, amb l’objectiu de conèixer l’estat de les seves poblacions a Catalunya i poder saber més sobre aspectes de la seva biologia i ecologia.

Documents adjunts: