Conferència: seguiment de petits mamífers, projecte SEMICE.

• 16 Gener 2014
  • tipus: ACTIVITAT
  • Museu de Ciències Naturals de Granollers
SESSIONS I RESERVES
Carregant sessions, espera si us plau...
- Les reserves s'obren 30 dies abans de la data de l'activitat
- Més informació a  info@mcng.cat

A càrrec d'Ignasi Torre. El seguiment de petits mamífers d'Espanya (SEMICE) és un projecte que pretén conèixer com canvien les poblacions dels petits mamífers en l'espai i el temps, i descobrir-ne les causes. Com tot seguiment a llarg termini, el projecte es basa en la col·laboració de personal voluntari, el qual amb una mínima formació a càrrec de personal experimentat, por portar a terme el seguiment en les estacions assignades. El programa va començar el 2008 a Catalunya i Andorra, i anys després es van incorporar estacions de seguiment en altres indrets del territori de l'estat espanyol. En aquesta xerrada s'expliquen els objectius, la metodologia emprada, i els resultats obtinguts en el període 2008-2013.

Documents adjunts: