Congost viu. Matinal per a conèixer la fauna associada del riu Congost.

Dissabte, 17 d'abril de 2010

Els aiguamolls de can Cabanyes i el riu Congost són hàbitats que presenten gran diversitat de fauna que han colonitzat espais periurbans i que es poden observar amb facilitat. Diferents entitats conservacionistes del Vallès us conviden a passar un matí amb tallers i activitats sobre la fauna del riu adreçades al públic familiar i afeccionat a la natura.

DataDissabte, 17 d'abril de 2010
Lloc de trobadaCentre d'Educació Ambiental de can Cabanyes
AdreçaCtra. de Montmeló, Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Cal portar esmorzar i calçat còmode i roba adient. Sortida matinal.

Sortida organitzada per: Defensa dels Rèptils i Amfibis de Gallecs DRAG, Grup d’Ornitologia del Tenes GOT, Grup de Natura del Vallès PARUS, Aula de la Natura MELES, Escoltes Sant Esteve, Consorci per a la Defensa del Besòs, Ajuntament de Granollers, Gran Centre.
Activitat inclosa dins del projecte europeu EUROSCAPES