Constellations: Windows to deep space - Constel·lacions: Finestres cap a l'espai profund

Del dimecres 21 de desembre de 2016 al diumenge 29 de gener de 2017

L'exposició pretén donar una mirada diferent a les constel·lacions, com a finestres a l'espai profund: galàxies, nebuloses i qüàsars darrere les constel·lacions ens parlen d'un espai llunyà i d'un buit immens ric i divers.

Aquesta exposició és el resultat de la tasca de la segona edició del projecte d'astronomia dels alumnes de 1 ESO de l'Institut Marta Estrada. Diverses maquetes en 3 dimensions representen objectes astronòmics i la seva relació entre ells, acompanyades de panells explicatius que descriuen llegendes, curiositats i novetats científiques relacionades. Us convidem a navegar per l'espai, travessant les constel·lacions cap a un espai cada cop més sorprenent.

DataDel dimecres 21 de desembre de 2016 al diumenge 29 de gener de 2017
Hora---
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Esteu tots convidats a la inauguració de l'exposició el divendres dia 21 de desembre a les 7 de la tarda.

Constellations: Windows to deep space ha estat produïda pels alumnes de primer d'ESO de l'Institut Marta Estrada de Granollers.