Creem una escola sostenible MyEcoschool

Del dimecres 27 de març de 2019 al dimecres 24 d'abril de 2019

Myecoschool és un projecte internacional  realitzat pels alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Celestí Bellera juntament amb alumnes del Lycée d’Arsonval de París. L'objectiu del projecte és que els dos instituts esdevinguin espais més sostenibles (escoles verdes) i centrar-se en 5 temes: energia, aigua, residus,  transport i  biodiversitat.
Gràcies a aquest repte inicial, el projecte permet focalitzar-se en el treball en equip i en l'ús d'una llengua estrangera com a llengua vehicular. Té una durada de quatre mesos i consta d’un intercanvi a Paris realitzat durant el mes de gener per poder comparar l'estat inicial dels dos centres.
El projecte finalitza amb una exposició que recollirà tot el treball  fet durant aquest mesos. L’acte d’inauguració tindrà lloc el 27 de març, quan els alumnes francesos vinguin a Granollers per concloure el projecte, i la mostra romandrà oberta a la ciutat fins el 3 d’abril.

DataDel dimecres 27 de març de 2019 al dimecres 24 d'abril de 2019
Hora---
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Inauguració: Dimarts 27 de marça les 18h

MyEcoschool es un projecte internacional interdisciplinari creat pels instituts Celestí Bellera de Granollers i del Lycée d’Arsonval de París.