CUINAR A CASA SENSE OLI DE PALMA

Diumenge, 18 de febrer de 2018

Taller de cuina per preparar receptes que comercialment s’elaboren amb oli de palma:

Aquest taller de cuina servirà per a identificar en quins productes hi ha oli de palma i aprendre com elaborar receptes per substituir-lo.

Contingut:
    Descripció i ús de l’oli de palma.
    Com podem identificar l’oli de palma.
    Efectes secundaris de l’oli de palma.
    Prenem consciència.
    Receptes que s’elaboren amb oli de palma.
    Substituts de l’oli de palma.

Receptes que es realitzaran:
    Crema de xocolata.
    Pancakes de civada.
    Galetes salades.

A càrrec de: Montserrat Tapia Canadell (montsecuines)

DataDiumenge, 18 de febrer de 2018
Hora11:30
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailm.granollers.cn@diba.cat

A càrrec de: Montserrat Tapia Canadell (montsecuines)

Més de 25 anys avalen la meva trajectòria. Vaig estudiar per ser xef a l’escola de Restauració i Hosteleria de Barcelona i en això he treballat durant 12 anys (Tirsa, hotel Melià, Laie, Carles Grill). Però al ser mare vaig deixar les cuines per dedicar-me totalment a la formació, i  aquí em teniu. He donat classes de cuina a l’escola del gremi de Mataró, al consell alimentari de la mediterrània, a l'escola Alexandra i a la Emfo de Mollet. A més a més escric a revistes, tinc un programa de cuina a Ràdio Mollet i faig tallers arreu, per a grans i petits.

Entrada infants menors de 12 anys: 1 euro. SEMPRE ACOMPANYATS!
Adults: 3 euros

PLACES LIMITADES
PODEU FER LA VOSTRA RESERVA PRÈVIAMENT AMB DUES SETMANES D’ANTELACIÓ!

· Important: Inscripcions fins el dia abans amb les responsables de l'exposició (Joana i Núria a info@expoprimats.com - Tel 634 73 23 16/ 675889334) o al mateix museu.

Recordeu! Les reserves s'han de fer trucant al 938709651 de 9 a 14 h. i de 16 a 19 h.