Demostració de modelatge de Bonsai 2017

Dissabte, 04 de novembre de 2017

Podrem gaudir del mestre Gabriel Romero i Jordi Úgena en una demostració pràctica del modelatge de Bonsai.

Gabriel Romero

L’any 1985 comença els estudis de bonsai a l’ escola Bonsaikebana, de Barcelona, regentada por Jaume Clavo Carrillo i Reiko Ishimatsu.Desprès de  4 anys com a estudiant entra a treballar en aquesta escola com a responsable dels bonsais i donant també classes.
L’Any 1997 viatja al Japó per treballar al jardí del mestre Noboru Kaneko.
L’any  2003 funda Bonsai Sant Boi.
Durant els darrers 6 anys ha convidat a la seva escola de Bonsai Sant Boi al mestre Imai Chiharu amb el que ha continuat la seva formació..
Ha participat en totes les edicions del Concurso Nacional Museo Bonsai Alcovendas de Madrid.; en la majoria de les edicions del Ginkgo Bonsai Award a Bèlgica; les 4 darreres edicions de la Noerlanders Trophy a Bélgica; i  les dues edicions del concurso de la UBI a Italia on ha estat premiat. També ha participat en l’exposició de la Niemeller a Astúries i en totes les edicions  de la Nishikiten celebrada a Granollers.

Jordi Úgena

Apasionado del bonsai desde hace más de veinte años. Alumno del maestro Gabriel Romero Aguade durante seis años. Numerosos talleres con el maestro Japonés Imai Chiaru y con el maestro internacional Mariusz Komsta. Profesional del bonsai desde hace tres años como gerente y maestro en www.bonsaibarcelona.com  ,impartiendo talleres por toda España y Europa. 1er premio al mejor árbol en el concurso europeo bonsai San show 2015. 1er premio a la mejor conifera shohin 2016. 1er premio a la mejor conifera shohin 2017

DataDissabte, 04 de novembre de 2017
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Entrada lliure a la recepció de la sala d'actes del Museu.

Més informació:

www.artdelbonsai.org