Demostració de modelatge de Bonsai amb Gabriel Romero

Dissabte, 07 de novembre de 2015

Podrem gaudir del mestre Gabriel Romero en una demostració pràctica del modelatge de Bonsai.

Gabriel Romero

L’any 1985 comença els estudis de bonsai a l’ escola Bonsaikebana, de Barcelona, regentada por Jaume Clavo Carrillo i Reiko Ishimatsu.
Desprès de  4 anys com a estudiant entra a treballar en aquesta escola com a responsable dels bonsais i donant també classes.
L’Any 1997 viatja al Japó per treballar al jardí del mestre Noboru Kaneko.
L’any  2003 funda Bonsai Sant Boi.
Durant els darrers 6 anys ha convidat a la seva escola de Bonsai Sant Boi al mestre Imai Chiharu amb el que ha continuat la seva formació..
Ha participat en totes les edicions del Concurso Nacional Museo Bonsai Alcovendas de Madrid.; en la majoria de les edicions del Ginkgo Bonsai Award a Bèlgica; les 4 darreres edicions de la Noerlanders Trophy a Bélgica; i  les dues edicions del concurso de la UBI a Italia on ha estat premiat. També ha participat en l’exposició de la Niemeller a Astúries i en totes les edicions  de la Nishikiten celebrada a Granollers.

DataDissabte, 07 de novembre de 2015
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Entrada lliure a l'auditori del Museu.

Més informació:

www.artdelbonsai.org