Demostració de modelatge de Bonsai amb Marco Invernizzi

Dissabte, 12 d'octubre de 2013

Podrem gaudir del mestre internacional Marco Invernizzi en una demostració pràctica del modelatge de Bonsai.

Marco Invernizzi

Artista del bonsai Italià. Entre els anys 1992 al 1997 va estudiar bonsai amb el mestre Salvatore Liporace, un dels millors artistes del bonsai a Occident Quan es va graduar va anar a viure al Japó a estudiar durant quatre anys amb el mestre Masahiko Kimura, considerat el mes gran artista del bonsai de la història. Va ser el primer alumne no japonès del mestre Masahiko Kimura.
L’any 2001 va tornar del Japó i des de a les hores es dedica a cuidar algunes de les millors col•leccions de bonsai d’occident. També ensenya bonsai, fa conferencies i exhibicions a Europa, Amèrica, Africà i Austràlia. Alguns del seus bonsais han guanyat els mes prestigiosos premis d’Europa i Amèrica.

DataDissabte, 12 d'octubre de 2013
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Entrada lliure a l'auditori del Museu.

Paral·lelament el diumenge 13 es farà un taller impartit també pel mestre Marco Invernitzzi (mireu la resta d’activitats programades)

Més informació:

www.artdelbonsai.org