Dia Internacional dels Planetaris - 18 de Març 2017

Dissabte, 18 de març de 2017

Júpiter a la vista!

Per la commemoració del Dia Internacional dels Planetaris us oferim aquesta sessió gratuïta al nostre planetari de Granollers.

Venus desapareix del cel del capvespre  i Júpiter queda com a Senyor de la Nit. Després de reconèixer les constel·lacions característiques de la primavera, ens aproximarem a ell. Gaudirem de vistes espectaculars de la seva activa atmosfera i de la seva Gran Taca Roja. Coneixerem en detall les seves quatre llunes més importants, i aterrarem a la superfície d'una d'elles, Io. En el cel d'Io impressiona el gegant Júpiter. Serem capaços de veure la Terra des d'allí?

DataDissabte, 18 de març de 2017
Hora---
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Dissabte 18 de març: sessió de tarda a les 19h.

Sessió reservada a adults i a infants de més de 9 anys.

PLACES LIMITADES, cal fer la reserva!!
A PARTIR DEL 6 DE MARÇ JA PODEU FER LA VOSTRA RESERVA.
PER CONFIRMAR-LA, CAL ARRIBAR DEU MINUTS ABANS DE L’INICI DE LA PROJECCIÓ.

Recordeu! Les reserves s'han de fer trucant al 93 870 96 51 de 9 a 14 h i de 16 a 19 h