Diumenges de Ciència 2018. Taller familiar: Fes el teu planter de varietats locals

Diumenge, 08 de juliol de 2018

El museu de Ciències Naturals de Granollers alberga les instal·lacions del Banc de llavors del Vallès Oriental. Per tal de promoure el coneixement d'aquestes varietats locals, es realitzarà un taller on els assistents podran aprendre els secrets bàsics per a fer-se el seu planter i, també, faran un reconeixement de les diverses llavors que hi ha al banc i com s'han de plantar.
En concret, es farà una plantada de varietats d'hivern (col de paperina, pell de galàpet i bròquil de Santa Teresa).

Els assistents s'enduran el planter que ells mateixos hagin fet per tal de poder-lo plantar al seu hort.

DataDiumenge, 08 de juliol de 2018
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Granollers (Reserves planetari, sortides i tallers)
AdreçaPalaudàries, 102
Contactereserves@museugranollersciencies.org
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Les activitats estan recomanades a nens a partir de 6 anys.

Informació i reserva: Tel. 93 870 96 51 de dimarts a dissabte de 16 a 19h i diumenges d'11 a 14 h.
reserves@museugranollersciencies.org

Preu: Entrada infants menors de 12 anys: 1 euro. SEMPRE ACOMPANYATS!
Adults: 3 euros

Places limitades
Els nens i les nenes han d’anar sempre acompanyats d’adults.
Inscripció oberta 15 dies abans de la realització de l’activitat.

Recordeu! Les reserves s'han de fer trucant al 93 870 96 51 de 9 a 14 h i de 16 a 19 h