Diumenges de Ciència 2019, març: "El Color dels Ocells"

Diumenge, 17 de març de 2019

En aquest taller de dibuix naturalista, pensat pels més petits, es treballarà la capacitat dels infants d'observar els diferents colors i tonalitats que tenen els nostres ocells més vistosos. El taller consistirà a dibuixar o acolorir un abellerol, un oriol o un gaig blau per aprendre més sobre els colors que tenen i sobre els ocells mateixos.

El taller es realitzarà a la Biblioteca del Museu de Ciències Naturals el diumenge 17 de març de 2019. No cal portar cap material.

DataDiumenge, 17 de març de 2019
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Granollers (Reserves planetari, sortides i tallers)
AdreçaPalaudàries, 102
Contactereserves@museugranollersciencies.org
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Les activitats estan recomanades a nens a partir de 6 anys.

Reserves: Tel. 93 870 96 51 de dimarts a dissabte de 16 a 19h i diumenges d'11 a 14 h.
Més informació: reserves@museugranollersciencies.org

Preu:
3 € infants menors de 12 anys, pares acompanyants gratuït.

Places limitades
Els nens i les nenes han d’anar sempre acompanyats d’adults.
Inscripció oberta 15 dies abans de la realització de l’activitat.