Diumenges de Ciència 2019. Taller familiar: Fes el teu planter de varietats locals

Diumenge, 17 de febrer de 2019

El museu de Ciències Naturals de Granollers alberga les instal·lacions del Banc de llavors del Vallès Oriental. Per tal de promoure el coneixement d'aquestes varietats locals, es realitzarà un taller on els assistents podran aprendre els secrets bàsics per a fer-se el seu planter i, també, faran un reconeixement de les diverses llavors que hi ha al banc i com s'han de plantar.

Els assistents s'enduran el planter que ells mateixos hagin fet per tal de poder-lo plantar al seu hort.
Per aquest taller tindrem les varietats de tomàquet pometa, rosa ple, poma ple i pebrot morro de vedell i tres caires de Reus.

DataDiumenge, 17 de febrer de 2019
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Granollers (Reserves planetari, sortides i tallers)
AdreçaPalaudàries, 102
Contactereserves@museugranollersciencies.org
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Les activitats estan recomanades a nens a partir de 6 anys.

Reserva: Tel. 93 870 96 51 de dimarts a dissabte de 16 a 19h i diumenges d'11 a 14 h.
Més informació: reserves@museugranollersciencies.org

Preu: Entrada infants menors de 12 anys: 1 euro. SEMPRE ACOMPANYATS!
Adults: 3 euros

Places limitades
Els nens i les nenes han d’anar sempre acompanyats d’adults.
Inscripció oberta 15 dies abans de la realització de l’activitat.

Recordeu! Les reserves s'han de fer trucant al 93 870 96 51 de 9 a 14 h i de 16 a 19 h