El capitosaure torna al Montseny

• tipus: EXPOSICIÓ TEMPORAL
  • Museu de Ciències Naturals de Granollers

INAUGURACIÓ DIJOUS, 28 DE SETEMBRE A LES 19.00 H

Exposició fotogràfica d'Enric Planas (audiovisual i fotografies), Ricard Mateo (producció i fotografies) i Sandra Mateo (imatges aèries).

Des del Centre de Documentació del Montseny -secció ciències naturals-, es programa l'exposició El capitosaure torna al Montseny, que mostra a través de fotografies, les reproduccions del labirintodont del Montseny (Calmasuchus acri), també conegut com a capitosaure, integrats en possibles escenaris de l'ambient on van viure al Pla de la Calma fa uns 240 milions d'any.

Així mateix, s'exposen part de les restes paleontològiques trobades el 1989 al Pla de la Calma: Crani, mandíbula i columna vertebral, que avui es troben al Museu de Ciències Naturals de Granollers i al Museu de l'Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont. També hi ha dues reproduccions a mida real del capitosaure d'aquestes dues institucions.

L'exposició serveix de punt de partida per a la realització d'activitats al voltant de la geologia i els fòssils. Estigues atent a les activitats vinculades a l'exposició!

INAUGURACIÓ DIJOUS, 28 DE SETEMBRE A LES 19.00 H

Aquesta mostra forma part del festival Panoràmic que se celebra a Granollers i Barcelona del 19 d'octubre al 26 de novembre.