Els peixos d’aigua dolça dels nostres rius

Dissabte, 22 de novembre de 2008

En aquesta estació ictiològica podrem veure la majoria de les espècies de peixos d’aigua dolça del nostre país. També podrem veure de prop les nàiades dels nostres rius i conèixer els seus secrets. Farem una visita a l’anguila de can Coll de Granollers que ja ha complert els 50 anys.

Sortida guiada per Oriol Comas i Núria Valls de l’Associació de Defensa i Estudi de la Fauna i Flora Autòctona (ADEFFA) a can Camadoca.

DataDissabte, 22 de novembre de 2008
Hora09:00
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers
AdreçaFrancesc Macià 51, 08402 Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Cal portar esmorzar, calçat còmode i roba del temps. Sortida matinal a Santa Maria de Merlès.