Els petits més grans. Les faules de l’equilibri. 1r Dia de les Papallones

Dissabte, 01 de juny de 2013

Espectacle de titelles a càrrec d'Artristras Teatre

1r Dia de les Papallones

De la mà de la Saba Sàvia i un jardiner juganer ens endinsarem en un món molt proper i a vegades desconegut com és el dels insectes. La relació d’equilibri entre la formiga, la marieta i el pugó, la pol•linització a través de l’abella ajudats pels insectes que envolten la flor i la màgia de la metamorfosi de la papallona, passant per l’ou, eruga i crisàlide, son les tres històries que componen “Els petits més grans”.Un espectacle de titelles, actors i manipulació d’objectes.

DataDissabte, 01 de juny de 2013
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Espectacle dirigit a nens i nenes de 3 a 8 anys.

Són un seguit de narracions que volen explicar-nos la història no només de les criatures que hi apareixen, sinó que narra d’una manera amena i veraç la vida d’alguns insectes i la seva funció com a parts integrants d’un entorn més complex que compta amb la seva acció per assolir l’equilibri. Totes les plantes, minerals i animals que hi ha a la Terra tenen una raó de ser. La curiositat i observació de la flora i la fauna ens porta a fer-nos preguntes del perquè existeixen, què fan, com es relacionen…