Estrena del Documental Humans i ratpenats

Dimarts, 15 de desembre de 2015

El proper dimarts 15 de desembre a les 20h al Centre Cultural de Granollers us esperem a l'estrena del documental Humans i ratpenats, una mirada mundial a les complexes relacions que s’estableixen entre humans i ratpenats.

Produït pel Museu de Ciències Naturals de Granollers en col·laboració amb Jaume Sañé. Idea original, guió i redacció de Carles Flaquer i Xavier Puig. Direcció, realització, edició i post-producció: Jaume Sañé i Marta Vilamitjana. Producció: Museu de Ciències Naturals de Granollers. Banda sonora: Lav Records

Podeu comprar entrades a: https://www.koobin.com/granollers/index.php