Exposició: "El meu nom és Calotriton i només visc al Montseny!"

Del dimarts 03 de setembre de 2019 al dijous 17 d'octubre de 2019

Aquesta exposició presenta de forma divulgativa, els valors del tritó del Montseny per a la conservació, la seva problemàtica i les solucions suggerides des del projecte Life Tritó Montseny.

El tritó del Montseny (Calotriton arnoldi) és un organisme únic i endèmic del Montseny. Malauradament, es considera un dels amfibis més amenaçats d’Europa: les seves poblacions són escasses i l’hàbitat que ocupa molt limitat, resultant molt vulnerable als efectes del canvi climàtic. La Unió Internacional per la Conservació de la Natura (IUCN) l’ha catalogat com “en perill crític”.

DataDel dimarts 03 de setembre de 2019 al dijous 17 d'octubre de 2019
Hora---