Exposició El món de les papallones

Del dimecres 16 de setembre de 2009 al diumenge 18 d'octubre de 2009

Un passeig didàctic pels hàbitats originals d'aquests insectes que s'extenen pels cinc continents, el seu cicle biològic i, sobretot, una mostra diversa i visualment atractiva, de les més de 150.000 espècies que hi ha arreu del món.

La col.lecció de papallones assecades que podrem veure a La Unió és un clar exemple de la bellesa estètica i colorista d'aquests lepidòpters, però també és un recorregut per molts indrets del món, dels Andes a les selves tropicals, on Joan Condal ha viatjat per aconseguir els exemplars que s'exposen, alguns d'ells corresponents a les espècies de major grandària i vistositat.

Joan Condal ha dedicat tres dècades a recollir material i coneixements sobre la diversitat biològica de les papallones, viatjant pel món, coneixent els seus àmbits vitals, per convertir-los en aquesta mostra en la qual podreu reconèixer a la papallona com l'insecte més admirat.

DataDel dimecres 16 de setembre de 2009 al diumenge 18 d'octubre de 2009
Lloc de trobadaSala d'exposicions de l'Agrupació Excursionista de Granollers
AdreçaCorró 10, Granollers
ContacteMuseu de Granollers Ciències Naturals
Mailm.granollers.cn@diba.cat

Horari: divendres, dissabtes i diumenges de 17 a 20 h.

Aquesta exposició romandrà oberta fins el proper 18 d'octubre de 2009