Exposició El món de les papallones

• del 16 Setembre 2009 al 18 Octubre 2009
  • tipus: EXPOSICIÓ TEMPORAL
  • Sala d'exposicions de l'Agrupació Excursionista de Granollers

Un passeig didàctic pels hàbitats originals d'aquests insectes que s'extenen pels cinc continents, el seu cicle biològic i, sobretot, una mostra diversa i visualment atractiva, de les més de 150.000 espècies que hi ha arreu del món.

La col.lecció de papallones assecades que podrem veure a La Unió és un clar exemple de la bellesa estètica i colorista d'aquests lepidòpters, però també és un recorregut per molts indrets del món, dels Andes a les selves tropicals, on Joan Condal ha viatjat per aconseguir els exemplars que s'exposen, alguns d'ells corresponents a les espècies de major grandària i vistositat.

Joan Condal ha dedicat tres dècades a recollir material i coneixements sobre la diversitat biològica de les papallones, viatjant pel món, coneixent els seus àmbits vitals, per convertir-los en aquesta mostra en la qual podreu reconèixer a la papallona com l'insecte més admirat.

Horari: divendres, dissabtes i diumenges de 17 a 20 h.

Aquesta exposició romandrà oberta fins el proper 18 d'octubre de 2009