Exposició i tallers d'Ikebana Nishikiten 2015

• FAMILIAR
  • Museu de Ciències Naturals de Granollers
SESSIONS I RESERVES
Carregant sessions, espera si us plau...
- Les reserves s'obren 30 dies abans de la data de l'activitat
- Més informació a  info@mcng.cat

L'Escola Wabi-Sabi ens ofereix l'oportunitat de familiaritzar-nos amb aquesta tècnica de l'art floral.

L'Ikebana és l'art d'arranjar flors amb el cor i les mans, cerca expressar amb simplicitat i bellesa la complexitat de la vida. Molt arrelat al Japó, ara podem aprendre els seus fonaments de la mà d’Assumpció Ballús.

Assumpció Ballús

Assumpció Ballús es va iniciar en el kado (el camí de les flors) el 1997 de la mà de la reconeguda sensei (mestre) Reiko Ishimatsu. També ha conegut al prestigiós mestre Katsuyuki Higashi, ambdós de l'escola Ikenobo (Kyoto), bressol de l'Ikebana.
Mestre de nivell Kakan, l'Assumpció Ballús continua actualment perfeccionant-se i aprofundint en el subtil art floral japonès.
Des de 2013 a la seva escola Wabi-Sabi de Les Franqueses del Vallès, imparteix classes d'aquest bonic art, tant a adults com a joves i infants. També organitza tallers i exposicions amb l'objectiu de donar a conèixer els fonaments de l'art de l'ikebana segons la filosofia zen de l'observació, respecte i amor a la natura.

Taller dissabte dia 7 de novembre de les 17h a les 19h de la tarda.

Taller diumenge dia 8 de novembre de les 12h a les 14h del migdia.

Preu del tallers 15 euros.

Places limitades.

Més informació: