Exposició: Societat Catalana de Lepidopterologia 40 anys de recerca

Del dijous 24 de gener de 2019 al dijous 28 de febrer de 2019

L’exposició  commemora els 40 anys de la fundació de la Societat Catalana de Lepidopterologia.

Es presenta una síntesi històrica de la trajectòria de la Societat,  de les actuacions fetes i la contribució que ha dut a terme en el coneixement dels lepidòpters de Catalunya, la península Ibèrica i illes Balears. En  estreta relació des del començament amb el Museu de Ciències Naturals, s’exposa l’activitat de la SCL que s’ha desplegat en publicacions, sessions científiques, recerques sobre el territori i treballs diversos de lepidopterologia. S’acompanya amb un conjunt de fotografies sobre la biologia de les papallones.

Fotografia: Migradora dels cards, Cynthia cardui. Pep Monterde

DataDel dijous 24 de gener de 2019 al dijous 28 de febrer de 2019