Exposició temporal: Cuida't les dents

Del dimecres 20 de novembre de 2019 al dimecres 04 de desembre de 2019

Exposició sobre salut buco dental. Adreçada al públic familiar i escolar.

Tenir cura de les nostres dents s'hauria de convertir en un dels hàbits més importants del nostre dia a dia, per aquest motiu aquesta exposició pretén donar a conèixer als infants, la importància que té la salut bucodental per a les seves dents i les conseqüències que poden patir de no seguir els consells que recomanen els professionals. Això és fonamental per la conservació de les dents i de la boca al llarg de tota la vida.

En aquest sentit, des de la Diputació de Barcelona, per mitjà del Servei de Salut Pública, us oferim una sèrie de recursos educatius adreçats als infants. L'objectiu és impulsar l'adquisició de coneixements i la promoció d'hàbits saludables, incidint en la responsabilitat i autonomia dels infants en la cura de la seva salut i així prevenir malalties dentals.

És una exposició interactiva que s'acompanya d'un joc de cartes.

DataDel dimecres 20 de novembre de 2019 al dimecres 04 de desembre de 2019
Hora---
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Producció de la Diputació de Barcelona. Organitza el Servei de Salut Pública de l'Ajuntament de Granollers

Visites guiades per a escoles de 9 a 13h. Els centres educatius que vulguin sol·licitar l'activitat  poden fer-ho a través de la guia educativa de la pàgina web de l’Ajuntament.

Més informació: Unitat de Promoció de la Salut, Servei de Salut Pública, Ajuntament de Granollers Tel. 93 842 66 68