Fem astronomia al Planetari del Museu - Nivell 3

Del dijous 01 de novembre de 2018 al diumenge 30 de juny de 2019

Activitat escolar adreçada a EDUCACIÓ SECUNDÀRIA, BATXILLERAT, CICLES FORMATIUS I ADULTS

Conèixer el nostre cel nocturn: estrelles i constel·lacions, planetes i la Lluna. Aprendre a orientar-nos prenent com a referència el cel. Conèixer una mica més el nostre Sistema Solar.

Descripció de l’activitat

L’activitat s’adaptarà a les necessitats i interessos de cada grup escolar, a partir d’alguns dels temes que es presenten a continuació: A dins del Planetari treballem l’orientació, notem el moviment diürn i anual, localitzem els planetes visibles aquella mateixa nit, ens fixem en els moviments i canvis de fase de la Lluna, i... a partir de llegendes del cel, coneixem les estrelles i les constel·lacions més importants.
A fora del Planetari treballem les fases de la Lluna, els moviments i les distàncies dels planetes del Sistema Solar, i busquem resposta als dubtes relacionats amb l’Astronomia.

DataDel dijous 01 de novembre de 2018 al diumenge 30 de juny de 2019
Hora---
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers. Activitat escolar
AdreçaPalaudàries, 102
ContacteEscoles, Fundació Associació Cultural. Carme Bonada
Mailescolesvalles@acgranollers.cat

Activitat escolar adreçada a Educació Secundària, Batxillerat, cicles formatius i adults

Durada: 1 hora aproximadament

Nombre d’alumnes: grup classe

Material: baixeu-vos el pdf des de l'enllaç que trobareu a sota.

Tarifa: 2,15 € per alumne

Calendari: les activitats escolars del planetari es programen cada mes dins d'una sola setmana. Consulteu les dates a Fundació AC.

Reserves:
Fundació AC – Carme Bonada –