FIRA LLIGA’T A LA TERRA 2019

Dissabte, 13 d'abril de 2019

Arriba la X edició de la Fira lliga’t a la terra i Mercat de planter, en la que es podran comprar varietats locals de tomàquets i altres cultius d’horta, així com plantes aromàtiques i medicinals. També hi haurà parades amb productes de pagesos locals i elaboradors artesans.

A més, es podrà gaudir de diferents activitats per poder conèixer millor el món de la pagesia: tallers, espectacles, exposicions, i visites a l’Hort de l’Espelt. Al migdia hi haurà un dinar popular elaborat pels cuiners de l’Associació CuinaVO.