I tu, en quin moment et vas adonar que eres hetero?

Dimecres, 17 de maig de 2017

Les opcions sexuals i les identitats de gènere no heterosexuals representen un tipus de diferència que, generalment, és percebuda de manera negativa, i que generen actituds d’incomprensió, discriminació, hostilitat i fins i tot violència.

Com fomentem la comprensió i el respecte de les diferents preferències sexuals, allunyant-nos de mites, tabús i estereotips de gènere? Com abordem des de la família aquestes injustícies socials que afecten els nostres fills i filles i que també tenen conseqüències negatives en la seva qualitat de vida?

Com podem donar resposta des del nucli familiar a preguntes que desconeixem les respostes?

En aquesta xerrada intentarem explicar i debatre sobre les implicacions de la diversitat sexual en la nostra societat i trobar estratègies per canviar actituds i fomentar comportaments de respecte entre totes les orientacions sexuals.

DataDimecres, 17 de maig de 2017
Hora18:00
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers
Mailreserves@museugranollersciencies.org

Xerrada a càrrec de Isabel Ferràndiz, antropòloga i formadora en Gènere, i Laura Martin, historiadora i formadora en Gènere.

Organitza: Ajuntament de Granollers, Hospital General de Granollers i Institut Català de la Salut.