Inauguració de l'exposició Formes i textures de la Natura

Dijous, 12 de maig de 2016

Presentació a càrrec d'Albert Masó

Recopilació de les millors imatges realitzades per la SCFN, en les que el principal motiu és destacar la forma d'algun element natural curiosa, remarcable, diferent, etc Poden ser els dibuixos del vent sobre la neu o la sorra, les cristal·litzacions dels minerals, l'espiral dels cargols o la suavitat de les corbes d'una duna, per posar alguns exemples. Fotografies inspirades per la forma d'allò que es fotografia, més que no pas per la seva naturalesa.

DataDijous, 12 de maig de 2016
Hora20:00
Lloc de trobadaMuseu de Ciències Naturals de Granollers, nou edifici
AdreçaPalaudàries, 102 (Jardins Antoni Jonch Cuspinera), 08402 Granollers